Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 28 augusti 2010

Ahaha

Idag hörde jag på radion,otroligt men sant faktiskt gillar inte att lyssna på radio,jag vill ha musik hela tiden. Men ja,då pratades de ju bara om denna Bottniabana som invigs idag. Redan vid invigningen va tåget 11 min försenat. Hur bra publicitet är det?? Inte direkt förtroeende ingivande tycker jag.
Tror de blir som sambon säger jag,att de kommer bli en Kanon bra skoterled till Umeå. Nåt bra iaf,då kan man ta en tur till Umeå & shoppa lite med skotern nästa vinter.

Galet trött & rastlös är jag idag. Är inte van att sitta hemma på helgerna,brukar ju endra jobba eller vara på Fest/Dans....Men i helgen är de inget sånt alls. Konstigt värre.

Nu bli de Spagetti Carbonara till middag.

ses

Inga kommentarer: