Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 5 augusti 2010

7 år

Jopp igår hade jag & Tommy 7-års dag. Trodde att de va 8,men efter lite räkning på fingrarna & funderingar så kom vi fram till att de va 7 år.
Hur vi firade de kan jag berätta....VI glömde bort de som vanligt. De gör vi varje år.
Vi käkade köttbullar,tomatsås & spagetti till middag....Romantiskt som faaan.
Blev väldigt sen middag iaf,jag va trött & Tommy va sen hem...18.30 käkade vi middag,de är för oss väldigt sent. Kikade på Tv med lilleman en stund & sen la jag honom.
Gick ner till soffan & då knoppade jag oxå. Tommy väckte mej vid halv 10 eller så & tyckte att vi skulle gå till sängen istället. Sagt & gjort,vinglade mej upp & slocknade på kudden inom loppet av 2 röda. Sov i ett sträck till halv 8 i morse när jag vaknade av att lilleman blåste i nån grej som låter. Då hade han gått ner utan att jag hört det.
Så nu har vi käkat frukost & sen får vi se vad dagen har att erbjuda för kuligheter.

Har ju bara jobbat & så de andra dagarna,har inte hänt så mycket. Sovit 7 timmar på 2 dygn,så de va därför jag knoppade så tidigt igår.

Har inget mer att skriva just nu...får se när inspirationen återkommer. Kanske redan idag eller nästa vecka.
Men på återseende mina vänner.

Inga kommentarer: