Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 25 augusti 2010

Smärta

Just nu har jag en enorm smärta,den smärtan kan jag jämnföra med värkarna innan barnet behagar komma ut,men den här gången är de inget barn som kommer,den här gången är de ryggskott...eller iaf tror jag att de är ryggskott,men de kan även vara detta jäkla diskbråck som bråkar. JAG FÖDER HELLRE BARN,kan jag lova.
Igårkväll duschade jag & när jag skulle torka benen så hade jag så ont att jag inte kunde torka mina egna ben & fötter,fast jag satt på sängen. Tommy fick rycka ut & fixa det.
Sen att försöka sova va ju helt lönlöst. For runt som en propeller i sängen,upp & gick några gånger & pust,stånk & stön. Men slutligen så måste jag ha somnat av ren utmattninge,eller så kan de berott på tabletterna jag tog som säkert skulle kunna klubba en elefant....eller,ja iaf mej.
Vet inte vad jag har gjort den här gången för att få ont. Om de berodde på att jag grävde efter mask, lekte Tarzan i vedhögen eller burit på Erik för mycket (jo,han är 4.5 år,men han vill fortfarande komma upp i famnen för att bli buren & självklart gör jag de, man får passa på så länge dom vill bli buren,kramad & pussad på. Snart är dom för gammal för sånt) de har jag ingen aning om,men ont har jag....å de na djävulskt.
Imorse ville inte ens benen hänga med riktigt,fick hålla mej i väggen när jag gick för jag litade inte på att benen skulle kunna hålla mej upprätt.
Så min dag idag har mest sett ut som följande. 2 gånger 1G alvedon & en Dexofen,Vila 3.5 timmar,kliva upp,en Ipren & en Dexofen...vila några min & sen gick jag runt hemma lite innan jag drabbades av klaustrofobi & gick så fort jag kunde ut till bilen(ungefär i snigelfart gick de) körde runt lite & hamnade i stan. Sen hem igen. Blir tossig utan jobb...men de ordnar sej nog.
Hoppas jag är bättre imorron i ryggen,för då ska lilleman till tandläkaren & sen har jag lovat att vi ska mysfika nånstans.

Men annars är de väl inte så mycket som händer här. På ett sätt va de ju tur att de inte blev nån Op för Tommy nu eftersom min rygg pajjat. Man kan ju inte riktigt begära av en 4.5 åring att bära matkassarna,ta ner tvättkorgen & städa. Nu får Tommy göra de ett tag,sen är de min tur.


Måste avsluta detta inlätt med ett litet citat från sonen; Jävlar vad Delicat. De sa han om Chokladbollssmeten som vi gjorde igår.

Ses

Inga kommentarer: