Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 10 augusti 2010

Frisören Erik

Igår lekte Erik frisör/makeup karl. Jag va såklart försökskanin.
Ungegfär en halvsprayflaska & 1000 hårstrånfattigare,så hade jag en ganska rockig frisyr.
Trodde att han skulle nöja sej med det,men icke. De skulle ju såklart sminkas oxå. Först fundation,sen hittade han mitt glittriga,vattenfasta ögonskuggepenna VATTENFAST förstå vad jag fick gnugga innan de lossnade,Rouge över hela ansiktet,Rosa ögonskugga,Rosa läppstift, Lila nagellack,täckstift & mascara. Nekade faktiskt kajal,de va nog med mascaran faktiskt.
Märk väl örhängena som inte är sammalika.
Erik tyckte de va kul att stå där med kam,hårspray & sin såpbubbelpistol som funkar som hårfön enligt honom. Men de va nog ännu roligare att gå igenom min sminkväska & få välja & vraka bland ögonskuggor,nagellack & mascaror.
Mindre roligt för mej som fick tvätta håret 4 gånger för att sprayen skulle gå ur håret & gnugga ansiktet alldelens rött innan allt smink lossnade. Meeeeen va gör de,Erik hade superkul & jag tyckte att de va rätt kul oxå. Hans koncentrerade min & hans Hmmm:ande & vridande av mitt ansikte gjorde min dag iaf.
ses

Inga kommentarer: