Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 11 augusti 2010

Brutalt ärlig

Ja Erik ha gjort de igen,fått mina ögon att tåras...av skratt vill säga.
Han ha ju tyckt att jag vart världens tråkigaste människa idag som städat så att både skurvatten & svett yrde runt.
Så när jag va klar tog jag fram pyssellådan han har så att han kunde göra nåt annat än att störa mej med 50elva frågor eller se på Tv:n så blev han naturligtvis glad. Vi pysslade på lite grann & sen började jag med maten & medans de puttrade & kokade på spisen så passade jag på att noppa ögonbrynen...man är ju effektiv som bara den.
När jag stog där vid spegeln kom han helt plötsligt in & började klippa mej på skinkan med en barnsax...Frågade naturligtvis varför han gjorde så..man ska ju inte klippa på andra människor.
Hans svar blev: De ser ju ut som en Degklump mamma!!! Elaka hemska barn!!

Kunde ju såklart inte göra annat än att garva...de är inte många som kan få mina ögon att tåras när jag skrattar,men Erik han kan han.

Nu är övervåningen städad & avloppet rensat & fjärde maskinen med tvätt går. Skönt.

Den som väntar på nåt gott får minnsan vänta 30 min & sen ska jag mumsa cheesecakeBrownie så de piper ut genom öronen,eller iaf tills jag får så ont i magen att jag inte kan äta nåt mer. Har ju lagt in ett recept här på den kakan & eftersom jag är så duktig på datorer så vet jag inte hur man länkar till de receptet eller om de ens går att göra de....men sök under recept eller så,så hittar ni denna Äckligt goda kaka.

ses

Inga kommentarer: