Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 29 augusti 2010

Oootroligt

Gud så less jag blir. Nu är jag dyngförskyld oxå. Bara snorig & nyser,inte ont i halsen eller nåt. Vad är de frågan om egentligen?? Eller finns de nåt man kan va allergisk emot den här årstiden utomhus??
Ryggen hade ju blivit mycket bättre efter ett litet snésteg.
Men idag har jag nysit så mycket så nu börjar jag fundera på om den har åkt åt helvete igen. Gör ont & så har jag knölar efter ländryggen. Så nu är jag orolig oxå,jag är ju lagd åt de nervösa hållet & knölar för mej de är ju Cancer. Men har jag kollat upp de...men såklart inte. Hoppas ju på att de försvinner av sej själv. Misstänker att de är knutor,Tommy ha ju masserat mej några ggr & de gör SÅ ont när han är där & knådar. Men de som inte dödar,de härdar.
Skulle va ganska skönt om jag slipper Näsdropp & ryggvärk några dagar nu eftersom jag ska jobba 2 nätter igen. Skönt att komma iväg hemifrån lite oxå. Blir ju galen av att bara gå hemma dagarna igenom.

För att Citera min kära far när han svarade i telefon när jag & brorsan bodde hemma; Dårhuset!! Ja,nå mer behöver jag inte säga om denna dag egentligen. Den enda som varit lugn är väl Tommy då...Men han är ju lugn som en oskakad Pommac han,alltid.

Räkningarna är betalda & jag funderar på om jag ska baka lite. Varit lugnt med beställningar nu, verkar som om ingen behöver ha nåt bakat. Spinner vidare på mitt hembageri,men än är de bara en tanke...Men plötsligt Händer det som man säger.

Näe,dax att vara lite spydig igen tror jag...Är tydligen bara de enligt Tommy nu för tiden,enligt Erik är jag bara Hopplös & Hysterisk.

ses

Inga kommentarer: