Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 20 augusti 2010

Ren Princip!!!

Idag har jag & Erik haft en mysdag på stan. På systemet(de är ju inte så mysigt iofs),sen gick vi & kollade efter en present till Lova,de jag hittade tyckte inte Erik om & de han hittade tyckte jag inte passade till henne. Två otroligt starka viljor kom överens till slut & nu är presenten köpt.
Erik fick oxå köpa leksaker till sej själv,för egna ihop tjänade pengar. För nu är de slut med att shoppa på morsans kort. Så han tog med sej börsen & sen fick han köpa de han ville ha för den peng han hade med sej. Nöjd över sitt köp av den Miljonte bilen Som han nu lekt med i 2 minuter & sen lessnade. Finns de egentligen nåt som heter Miljonte??
Sen gick vi på fik & fikade lite gott.
Så ha våran dag sett ut,inte en enda grej till mej. Men de va bara myspysigt att strosa runt med lilleman som mer än gärna måste kommentera högt & tydligt vad han tycker om folk & deras bilar. De går ju inte att få stopp på honom heller när han väl börjar.
Men mamma,titta vilken ful bil,men mamma titta vilken Cool kille,han ser ut som en tjej, Min bil kan köra över din bil!!, Min mamma har en bil som kör snabbare än din bil.
Han visar Fingret till folk i sina bilar oxå... De är tur man kör ford & har solglasögon så man blir helt anonym. Ska minsan tona rutorna i bilen så dom inte kan se vad min kära son gör för nåt.
Per säger ju att han lärt honom allt han kan.... Men de här va väl en onödig grej att lära honom?? tycker du inte de?
Eller har han fått de från mej tro??
Vem fan ska man skylla på egentligen??
Äsch vi skyller på Lugnet sjäv...Tomas.
Medans vi satt på fiket & surrade på så hade jag mina tankar på ett helt annat håll oxå en stund.
Nämligen Parkeringen. Av ren PRINCIP betalar jag ICKE P-avgift!!! Så de va ju lite spännande att se när vi kom till bilen om de va nån böter eller inte. Men som jag misstänkte så va de inte det...så nu sparade jag ju typ 4 kr idag då.

Ikväll är de kalas hos Lova lillgumman fyller 5 år. Herrejisses,om 5 månader & 8 dagar är de min fis som fyller 5.

Men nu ska jag kurera magen som har brakat ihop helt. Idiotiska mage!!!!

ses

Inga kommentarer: