Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 26 augusti 2010

Nähä

Blev inte som jag hoppades på,att smärtan skulle försvinna tills idag eller iaf bli lite snällare.
Så idag har jag stoppat i mej tabletterna som jag snétänder på. Har inget annat val än att göra de. Måste ju kunna röra mej utan att jag tror att min sista stund är kommen.
De som är lite mystiskt med denna värk är att de går runt som ett bälte,alltså hela bäckenbenet gör ont. Känns som om bäckenbenet är löst på nåt vis. Undra om Poppniten har lossnat??
Kommer inte ihåg att de gjorde lika ont fram som bak sist.
Ytterligare en nackdel är ju att man spänner sej så in i vassen. Ser ju ut som jag bär en 32tumms tjocktv. Med det följer då nackont & spända käkar?!? för av nån anledning får jag ont i munnen när jag har värk i ländryggen.
Tommy fick massera mej igår,jo ni läste rätt. För de är ju bland de värsta jag vet,näst efter att kräkas & äta fiskbullar. Men han fick som sagt göra de igår. Blev tyvärr inget bättre,men ryggen känns ju iaf mjuk som en barnrumpa nu eftersom han använde Barnängets olja.
Snart måste jag nog ringa till Kotknackarn igen,gruvar mej några dagar till,har de inte blivit nåt bättre så måste jag ju göra de. Eller ringa läkare,men dom skriver ju bara ut medecin & de har jag en uppsjö av nu. För går man till kotknackarn så får man ju massage över hela ryggen innan han knövlar ihop en till en boll & studsar en i marken några gånger tills de knakar & sen vecklar ut en & så får man en ny tid några dagar senare...eller typ iaf.
För massage är så obehagligt att till å med Flimmerhåren i näsan & öronen reser sej & de inte av välbehag.
Kotknackarn jag går till är helt underbart bra & masserar inte i onödan eftersom jag blir mer spänd av de. Så egentligen förstår jag inte varför jag gruvar mej att gå dit. Kan ju va de att jag inte gillar att klä av mej tröjjan & ligga ner & låta nån nästan helt främmande människa knåda en på ryggen. Men de är ju hans jobb,han bryr sej nog inte nämvärt om valkar,bristningar & andra konstiga saker.
Jaja,ska ta mej en funderare på de här en stund.

Nu ska jag & Erik borsta hans tänder. Han ska jaga sina tandtroll & lura dom säger han,vet inte hur han ska lura dom,men de blir nog bra i slutändan.
Han är beroende av mina pussar oxå säger han....såklart är han de,jag snusar ju. Har aldrig fått så många pussar & kramar av honom som nu när jag slutat att jobba natt. Han har även blivit mindre hopplös att ha å göra med nu sen jag började vara hemma på nätterna. Han kan helt enkelt inte gillat att jag jobbade natt. Men då har vi genast ett problem & de är ju att jag gillar att jobba natt & ska jag ha nåt mer jobb inom vården så är de ju natt som gäller....hårda bud.

Nu tandborstning & sen försöka gå ut till bilen för att åka till tandis.

ses

Inga kommentarer: