Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 11 december 2008

Det rör på sej

Nu börjar de röra på sej igen på jobbfronten..Härliga tider.
Söndag,måndag,tisdag & fredag ska jag jobba & slita. Många dagistimmar för lilleman,men vad gör man inte för att man ska få må bra..
Kommer ju vara ledig över Jul & Nyår,vad jag vet än iaf. De kan ju bli ändringar ganska så fort.

Har jobbat inatt så jag känner mej lite mosig. Fick migränkänningar inatt eller tidigt tidigt imorse vid 2-tiden. Letade upp några alvedon,men jag kände mej inte så mycket bättre av dom. Men tar jag nåt starkare när jag jobbar så knoppar jag in oavsett om jag jobbar eller inte. De ser inte så bra ut om man skulle somna som en klubbad valross när man sitter på jobbet. Men nu har jag ju sovit lite så nu känns de bättre,men de va fruktansvärt att köra hem,huvudet vägde ett Ton, svarta prickar dansade framför ögonen som knappt gick att hålla öppna. Uschanimej.

I eftermiddag så är de Luciafirande på Dagis & sen ska jag jobba natt igen. Men jag börjar inte förrän vid 21.30 så jag hinner sova en stund till efter Lucian. Har sovit dåligt idag..telefonen har ringt x antal gånger. Sista som ringde va Therese som ville höra om festen på lördag,om jag visste nåt mer. Kom fram till att jag visste inte ens hur många som kommer,de är ju lite galet, vi ska vara hemma hos mej men jag vet inte hur många de blir som kommer. Men de ordnar sej... finns de stjärterum så finns de hjärterum..eller va de tvärtom hjärterum stjärterum?? kommer inte ihåg.

Appropå jobb & Lucia så måste jag bara tycka till om en sak som är bra Onödig i mitt tycke...
De är Trosskydd med Kamomill doft. Herregud,varför då?? Mild tvål & vatten funkar alldelens ypperligt om man vill att Murremurran ska lukta nyponros.

Inga kommentarer: