Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 30 december 2008

Så de kan bli

Trodde att de skulle bli min sista natt för i år,den natten som va,men jag fick en till natt i natt. Lite akut blev de,dom ringde vid 5 tiden nu i Em. En som hade blivit akutsjuk. Så de lär ju bli en väldigt tröttsam natt i natt. Kan ju hoppas att de bli en lugn natt så man kan ta de lugnt. Eller en natt där de larmar hela tiden så att man har nåt att göra,men en lugn natt är mycket skönare än en stressnatt.
Är så grymt trött nu,men jag kunde inte sova nåt så jag sitter här just nu. De är svårt att sova på beställning.

Snart börjar mitt nya liv oxå. Sötsaker & soffan byts ut mot morötter & motion. Känner mej inte speciellt motiverad,men kommer man bara igång så brukar de lösa sej. Blir lite svårt att dricka kaffe utan sötsaker till eller bara sockerbiten till. Dricker ju på bit om jag ska ha socker till.
Imorgon är de jag som tömmer alla vrår på godis & annat onyttigt. Men de blir inte förrän man hört "ring klocka ring...."

NÄe man kanske ska ta & gruva sej lite till innan man far till jobbet. Känner mej inte alls motiverad för att jobba idag,men de är väl mest för att man är trött.
Man får hoppas att de finns nykokt kaffe som man kan sitta & pimpla i sej....

Men imorgon ska jag pimpla skumpa & nåt glas vin...

Inga kommentarer: