Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 22 december 2008

Trötter

Guud så trött jag är nu. Har jobbat natt,har faktiskt jobbat hela helgen. Så bra,kanske blir de lite klirr i kassan nästa månad *hoppas*.
I fredags så va jag till Ullånger med Jane & 2 st till. Vi va på Ljusparty med SPA. De är såå härligt att få sätta föttren i vattenbad & sen skrubba för glatta livet. Sen fortsatte vi med händerna,skrubba & smörjde & tillslut va man len som en barnrumpa. Köpte lite ljus som man kan ha i badrummet så att de luktar gott. Badrum har ju en viss förmåga att lukta lite illa ibland..

Så i Lördags så va vi till stan & köpte oss en gran,en plast*suck*. Sen kom svärisarna & Onkel Tomas & Onkel Per. Vi fikade tårta (eftersom jag fyllt år,sen som alltid),sen va jag så trevlig att jag gick till sängs & sov hela Em & kvällen eftersom jag skulle jobba.

Igår så sov jag,eller försökte,inte lätt med lilleman som ska vara med. Han & Tommy for till stan för att fixa en bil (Onkel Jörgens),den startade på en gång så de va ju inte så mycket mickel med den,så då när dom kom hem så skulle Erik sova & självklart ska han sova i våran säng (där jag ligger) & han möxar & har sej,så tillslut sa jag till han att om han ska ligga här så måste han ligga still,till svar fick jag men mamma jag vill ju krama dej...är de inte sött så säg=) kärleken min.
Efter ett tag så pep han ner till far sin. Sen vet jag inget mer förrän jag vaknar av att dammsugarn låter. Blev inte lite förvånad när jag kom ner & min älskade sambo hade dammsugat (fast han HATAR det) & så hade han gjort Tårta...de är KÄRLEK de.
Till middag blev de Lax med makaroner & medans jag fixade med de så klädde Erik & Tommy granen(den i Plast). Sen käkade vi.
Sen kom Eriks älskling på besök. Hade ju bjudit våra vänner på en försenad födelsedagstårta så då blev de tårta igen.De va så kul,Erik & Lova lekte utan att Erik grinade & fick utbrott bara för att Lova tittade på han. Han har en tendes till att göra de när han är trött.
Jag försökte även få Leo att säga Tant Lisa,men till svar fick jag bara nåt joller & lite dreggel. Inte riktigt de svar jag hade hoppats på .
Efter de att dom for hemåt så la jag Erik & sen satt jag & gubben framför Tv.n & såg på Ireén Huss-Nattrond....Hejja,de är ju verkligen rätt film att se när man själv ska jobba natt.
Så hela natten har jag hoppat högt av minsta lilla grej som låtit.
Vi slog även in lite paket så att man har de gjort innan jul...

Näe nu ska jag sova....

Inga kommentarer: