Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 3 december 2008

Shoppingmaraton

Nu har jag shoppat klart alla julklappar...nästan. Köpt en mysig julklapp till min Älskade, en tröja till min kompis barn(Liam),4 muggar till mej själv=). Sen har jag köpt en super söt dreggellapp till en bebis som ser ut som en Pingvin men den tror jag att mitt nästa barn ska få..när de nu blir.
Provade massa kläder till helgens fest,men hejdade mej faktiskt,halva min garderob består av oanvända festkläder,så de är hög tid att jag skitar ner nått av dom plaggen.

Igår fick jag faktiskt Tummen ur & bakade Lussebullar eller sniglar som Erik sa att de va. Men som vanligt när jag bakar glömmer jag bort den andra jäsningstiden när jag bakar ut degen,så när dom väl har jäst klart andra omgången så tar en lussebulle upp halva plåten. Men goda blev dom,fast Gigantiskt stora. Utan russin,tänkte faktiskt på alla russinhatare som jag har runt omkring mej =)
Har även spårat mitt försvunna paket som på nåt vis har kommit bort,men de visade sej att postlantisen hade varit in till huset men de va ingen som va hemma så då tog han paketet med sej & for. De va de dummaste,de brukar ju inte vara några problem annars att bara ställa de på bron,men tydligen va det de den här gången. Så imorgon måste jag passa posten så att jag får paketet nångång. Är ju endel julklappar där oxå.

Sen har jag även lämnat in blanketterna för skolgång igen. Men den här gången va de jättemånga som sökt sa hon så man får väl se vad som händer. Får inte ha för många förhoppningar.

Näe,nu ska jag vänta på vårat Pizzabud som kommer snart..Erik ville ha de idag,för han hade varit så duktig med att skotta snö på infarten hos oss...=)

Inga kommentarer: