Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 31 december 2008

Nytt år

Jag hoppas de här året blir bättre än förra året. Tänkte på alla barnmord & annat hemskt.

Men mitt år har ju inte varit så jobbigt. De har ju inte hänt så mycket mer än att man gått upp i vikt så in åt helvete. Men de ska vi ta tag i nu.
Tror de är trisstessen av att bara gå hemma & då tröstäter man ju. Sen har jag ju inte mått så bra psykiskt heller. Men jag blir ju inte som de flesta som blir deprimerad,dom slutar ju äta eller så är dom bara ute & går,jag,ja jag Äter konstant,då är de ju inte så konstigt att man blir valkig.
Men alla reagerar vi olika.

Vårat Nyårsfirande blir väldigt lugnt. Bara vi 3 som ska mysa,sen kommer Matilda & Per men de blir senare i kväll. Då ska vi spela spel,fick ju 2 st frågesportspel av min kära pappa. Så nu ska de avgöras vilken som är geniet i striden Björklund/Stattin/Wallinder. När bara jag & Tommy spelat så är de Björklund som tagit hem segern.
Men hade jag varit lite snabbare i min tankeverksamhet så hade även våra vänner Fahlén/Ekström kommit oxå,men när jag fick fingrarna ur & frågade så hade dom redan lovat bort sej. De va ju toksynd de.

Sista dagen på 08 är snart över & de enda jag gjort är att Sova. Vaknade vid 14-tiden, min familj kom hem,vi satte oss vid TV.n för Erik va trött,jag & Tommy somnade.
Men nu sitter jag här vid datorn & skriver de sista inlägget för i år,med Potatisgratängen i ugnen & nyduschad kropp.

*JANE,min vän,de låter klokt vi börjar på Måndag. Så hinner vi planera träningen & äta upp alla godsaker som är kvar sen Julen=) Vi får träffas nåt innan bara.

Gott nytt år alla...