Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 19 december 2008

Skolflicka

Fick papper idag från skolan..jag kom in =) den 8/1-09 så sätter jag mej på skolstolen igen.
Så härligt. Nu har jag iaf nåt att göra när jag inte jobbar.
Nu är jag ett steg närmare Ambulanssjukvårdare.
Ringde till min sambo & berättade den goda nyheten,hans svar på de hela va "va bra,då pluggar du på dagarna & jobbar på nätterna" Inte är de konstigt att jag får magkatarr...

Nu har jag iaf klarat ett delmål de va att utbilda mej.. Visserligen så är de Uska jag ska läsa,men sen kan jag ju läsa upp till just Ambulanssjukvårdare.
När jag berättat mina planer till andra så har dom tyckt att de skulle passa mej alldelens utmärkt..jag som är så lugn & trygg. Haha säger min Tommy,dom ska bara prova att leva med dej ett tag så har dom ändrat uppfattning sen...
Vet inte vad han grundar de uttalandet på..

Jaja,nu ska jag köra tåg med Erik. Vi va på affären en sväng & sen va vi ute i 15 tills han halkade på rumpan,då va de inte kul längre så då gick vi in för att äta mackor.
Till middag blir de Pannkisar (eriks val) han såg på Pippi Långstrump i morse & hon gjorde pannkaka så då skulle han oxå ha de..

ses..

Inga kommentarer: