Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 4 december 2008

Sjukstuga

Snacka om Magkatarr & gallkänning jag fick igårkväll. Kunde inte gå rakt. Hade så Jävla ont så de finns inte. Lär mej aldrig,jag vet ju att kaffe,juice,alkohol & choklad omvandlar min mage till ett smärtsamt stycke deg, men ändå måste de va såååå svårt att motstå. Jag vet ju hur jag blir. Satt vid matbordet & jag såg när magen svällde upp,såg ut som om jag va gravid. Sen låg jag stött i soffan under filtar & frös. USchanimej.
Son & Gubbe försvann upp på övervåningen redan vid 20.15 sen hörde jag inte mer från dom förrän i morse. Ganska så skönt att få vara i fred när man mår dåligt. Särskilt från Erik,tyvärr.
Han ska hjälpa & trösta & vara hur goo som hellst,men när jag mår så dåligt är de bara jobbigt med små händer som klappar en på magen,känner en i pannan & ska pussas. Men han vill ju bara vara snäll.

Igår va jag på stan en sväng med en jobbarkompis från Graningebyn. Vi fikade & strosade runt. Hur skönt som hellst faktiskt. Hon ska ha barn i januari så de vart massa barnprat =)

Så idag har Tommy oxå varit hemma från jobbet för han har inte varit piggelin på hela veckan,trött & slut. Så idag har han varit hemma för att vila upp sej.
Om man nu kan kalla de "vila upp sej" när jag är hemma...
Eftersom jag inte har nåt jobb så börjar jag nu klättra på väggarna & känner av mer & mer att min deression är i antågande. Blir bara mer & mer trött,kännslig,ELAK & frustrerad. Vill ha nåt att göra,men allt jag vill göra kostar pengar & pengar är de sista jag har nu förtiden.
Vi tittade på tapeter men tapeten jag vill ha som fondvägg kostar över 600 pengar så....ja, min ekonomiske sambo drog igen plånboken & gömde den på ett säkert ställe. Så de blir väl till att titta på våra ljusgrå tapeter med fjädrar på..Kul..

Nu ska jag ner till lilleman & försöka locka med han till duschen,får se hur de går..

1 kommentar:

Jane sa...

Inge vidare det dära..
Hörde det blir förparty hos dig på lördag?!