Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 2 december 2008

Inget är om väntans tider

Väntar på att de ska komma nån som ska byta ut elmätaren. Mellan 8-12 kommer dom. Sånt gillar jag inte,vill ha klara besked. Här är de 4 timmar som går åt till att bara sitta & glo. Har super mycket att göra. Ska hämta 2 paket,handla,baka bullar,städa,& försöka komma på vad de andra sakerna va jag skulle göra..
Ett paket som jag beställde från Hobbex.se är borta. Ringde postis på Onsdag så att jag får de utkört till bron,de skulle komma senast Fredag,har fortfarande inte sett till de. Lite störigt,Eriks andra Adventspaket låg i de paketet. Dessutom är de julklappar i det oxå. Ska ringa posten idag igen.
Nu kom jag på att jag måste gira in på Infoteket oxå & lämna in ansökningsblanketten till skola oxå. Den ska ju vara inne imorgon,men jag vet inte om jag ska ta fullt studiestöd eller om jag ska ha 50% & jobba lite på sidan av,men man vet ju inte hur mycket man får jobba heller. Tuffa beslut.
De krävs nog en stadig frulle & en funderare.

Anledningen till att de inte finns några bilder inlagt på senaste tiden är att datorn pajjade så vi har fått låna en annan dator & i den finns de inga bilder på min familj. Dessutom har jag tappat bort de viktigaste man behöver i denna fotofråga...nämligen Kameran & laddningskabeln till den.
Men de är ju som vanligt i detta hushåll. Jag städar & donar sen vet jag inte vart jag städat undan sakerna nånstans.

Näe nu ska jag ner & käka med Lillemannen min.
På återseende..

Inga kommentarer: