Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 15 december 2008

En sån Fest/födelsedag

Ja,nu börjar jag mitt 26 år här på denna jord..med en baksmälla=)
Fyllde ju år i lördags (13/12) de va lite stressigt att hinna med alla saker som skulle göras innan kvällen. Erik skulle till momma,jag skulle handla lite gott,hinna med alla andra saker som dukning,viss städning,diskning & självklart en renovering av sej själv med i form av rakning,plockning,föning,sprayning & påklädning.
Men jag har ju tur att ha träffat en person som gör allt (harkel host) jag säger till honom, eller sanningen är väl den att jag säger till honom vad som ska göras sen är de iaf upp till han att bestämma vad de är han vill göra & inte. Så tvätten & disken kan jag klara mej ifrån ganska många gånger. . Så de hjälpte han mej med medans jag gick runt & dukade & piffade.
Sen då vid 18.30 kom alla 7 brudarna sen va de inte tyst en enda sekund. De va så kul. Vi Bowlade,drack,dansade & pratade. Fullt ös medvetslös. Fick till&med ragg....han va 19 år & hade rosa solbrillor,smickrande men Nejtack.
Den här gången hände ju inga tråkigheter som förra gången,så de va ju tur.

Nu ska jag snart iväg & jobba på min andra natt,är inte fullt lika trött idag med tanke på att jag somnade innan 8 imorse & vaknade när Älsklings pojkarna kom hem med buller & bång 17.15. HÄr har vi en som kan sova...ojoj.
De är töväder ute idag oxå,hur kul är de då?? Nu kommer all snö försvinna så vi får en grön jul.
Nu måste jag göra mej färdig för att fara snart.

ses...

Inga kommentarer: