Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 13 mars 2009

Ännu en dag.

Ja,nu har snart hela fredagen försvunnit oxå..
Har inte så mycket att berätta idag. Varit lugna gatan här.
Lova va hos oss några timmar idag. Vilket gick förvånadsvärt bra,bara lite grin från Eriks sida när han inte fick bestämma över Lova.
Han har inte sovit nåt idag,så de blir nog en tidig kväll för honom idag.

Imorgon skulle vi egentligen vara med Emma & hennes familj,men en av hennes söner hade magsjuka så de blir inte nåt av att fara dit inte.
Så vi får väl roa oss bäst vi vill här hemma istället. Finns ju lite saker att göra,fast de är väldigt städat här för att vara oss...riktigt förvånad.

Ja,nu har jag även fått hem min telefon som jag köpt. En T700 tror jag de va. Så nu ska det tekniska geniet försöka förstå sej på den oxå,är ju inte de lättaste faktiskt. Har tryckt lite på den,men har inte fattat vad jag gjort egentligen.
Blir ju roligt när man är på krogen & ska fylle smsa eller ringa,den är nog krånglig nykter...

Näe ska väl gå ner till sonen & titta på Musses klubbhus...rena rama tortyren..

Inga kommentarer: