Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 31 mars 2009

YYYEEESSS

Klarade Tentan...Phhhuu vilken lättnad de va när jag fick veta de idag. De blev "bara" Godkänt,men jag strävar bara efter att gå ut skolan med G..allt annat är bara ett +.
Hade jag inte suttit där med några andra som jag pluggar med så hade jag nog gjort nåt mer drastiskt..typ Hjulat eller så,men nu va jag inte ensam så jag bara drog på smilbanden & sa Oj Tack .
Oj Tack ,de va min enda kommentar till de hela...Ja,ibland blir man förvånad hur hjärnan funkar=)
Igår på skolan pratade vi en massa om Handikapp & sånt. Fick veta att de som har dåligt Lokalsinne har en skada på Vänster Tinninglob....då har jag nog en riktigt kraftig skada där=)

Idag har jag oxå varit i skolan...hade föreläsning från Soc idag..från 9-12..ZZzzzZZZZ. Sen så va jag & några till i min Arbetsgrupp kvar efteråt för att göra klart ett av grupparbetena för denna kurs. Vilket gick bra.
SEn for jag hem bara för att fara tillbaka till stan igen,denna gång med bilen fylld av mina boys. Behövde handla lite.
Erik har varit hemma idag,han hostade så jobbigt inatt,de lät precis som när man slår ihop 2 plastmuggar från IKEA....om nån vill veta.....
Så Tommy vabbade idag. Få se hur han är inatt & imorgonbitti.

Själv är jag förskyld,men mest på morgonen & på kvällen,mitt över dagen är jag ganska så pigg,lite hosta & sånt som tillkommer när man är förskyld. Men morgon & kväll är rent utsagt förjävliga.

Ihelgen har de varit en svullar helg av dess like....tycker jag har tuggat konstant på nåt & då har de inte varit morötter som jag tuggat på..
Nej då,godis & massa onyttig mat har jag vräkt i mej.
Vilket inte är så bra med tanke på att jag inte kan vara ute & gå så mycket nu med tanke på hostan. MEn men så länge vågen inte visar på + så får jag vara nöjd.
Längtar just nu tills grusvägen har torkat upp så man kan gå där igen,de är inte så kul att gå efter vägen.

Nu har jag inte nåt mer att komma med,så då avslutar jag nu.
ses

Inga kommentarer: