Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 4 mars 2009

De är inte sant

Är så arg. Fortfarande inga pengar.
Har ringt som en galen terrier idag efter att jag vaknat. Ingen kunde hjälpa mej.
CSN skyller på skolan & skolan skyller på CSN.
MEn idag vart måttet rågat. Sa vad jag tyckte,man ska passa sej för en nyvaken Lisa med PMS.
HUr svårt kan de vara egentligen??
Ringde ju CSN den 26/2 fick svar att jag inte va "okejade" från skolan,att jag helt enkelt inte va registrerad som studerande.
Nähä.
Ringde komvuxtanten & hon såg att jag inte va "okejad" men hon skulle ordna de redan samma dag.
Nöjd med svaret så väntade jag mej att jag skulle bli rik på Måndag den 2/3.
Måndag kom & inga pengar. Tisdag kom,inga pengar & lite smått frustrerad.
Onsdag kom & inga pengar & jag är skitarg.
CSN säger att jag fortfarande inte är registrerad & komvuxtanten säger att jag är de...??
Hur fan går de till frågade jag. Inte en enda som jag pratade med kunde förstå de.
Men ska jag bli drabbad för nåt som inte är mitt fel eller?? De är ju jag som inte kan betala mina räkningar & de är ju jag som inte kan tanka min bil. För att de är nån som har klantat till de.
Är så arg just nu.Hur kan de egentligen bli så här??
När jag väl blir registrerad från skolan så är de säkert nåt fel på blanketten jag skickade in,så att de inte stämmer överens med skolans uppgifter,så då måste dom skicka iväg blanketterna till mej så får jag ändra på dom & så ska jag skicka tillbaka dom & vipps så är de Juli & fortfarande inga pengar som kommit.
Vill bara dra nåt gammalt över mej just nu.
Bara gubben kommer hem så ska jag gå en sväng för att rensa hjärnan från allt som hänt de senaste dagarna.

Natten som va har jag ju jobbat som sagt,jättekul att få jobba nångång. Behöver komma ut & få använda hjärnan till annat än plugg & festande.

Imorgon drar gubben till Borga så då blir man gräsänka några dagar,känns helt Okej faktiskt. Man behöver vara ifrån varandra lite ibland.

ses.

Inga kommentarer: