Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 17 mars 2009

Nöjd

Jaha en fortsättning från gårdagen kommer nu. Igårkväll va jag till Jane på sånt där "plastparty" vilket resulterade i att hon & jag ska börja sälja sånna saker. Få se om de är nåt för mej att göra som lite extraknäck. Är mest itresserad av de man får i dom där väskorna=)
Kvällen avslutades med CSI-NY,mmmmm så snygg han är=)

Imorse blev de tidigt upp,vaknade vid 5 sen va den dagen igång. Erik sov för en gångskull i sin egna säng hela natten,så jag fick gå in & väcka honom i sin säng. De är inte ofta sånt händer i detta hus,alltså att Erik sover i sin säng. Så jag kröp ner med honom i sängen & pratade & myste innan de va dax att klä på honom & fara på dagis.
De va så skön morron,ingen stress eller nåt sånt. 06.20 va vi på väg ut till bilen (vilket absolut inte händer ofta) skrapade rutorna på Tommys bil (kör den idag) startar bilen slänger i backen & kommer på sladd innan jag ens lämnat parkeringen. Ut i snödrivan bara...svär (ovanligt) & lägger i 4WDn & försöker igen,efter mycket omtagning så kommer vi lös,då har jag breddat våran parkering lite oxå=)
Lämnar Erik på dagis,går finfint hans Ulla är ju där..nemas problemas.

Så åker jag hem & går på min vanliga promenad (som jag fuskat med väldigt mycket på slutet) men de går som en dans. 48 min senare va jag hemma,2 min förbättring sen sist. Riktigt nöjd över de. In & äter frulle. Nu fan ska de bli förbättring på min glutenfria kost. Känner mej bättre i magen idag så de måste bara vara brödet & stuvade makaronerna som gör de. Så klart även bullarna & muffinsarna.
Dom ringer från Graningebyn & frågar om jag kan jobba,självklart sa jag & gick & la mej igen=)
Så när jag vaknade ser jag att vi haft strömavbrott,vilket jag kan förstå när de blåser som de gör.
Eftersom jag blivit en slav under vågen så måste jag bara se om jag gått upp nåt sen mitt resultat förra veckan,men de hade jag inte,-0,1 kg till. Visserligen inte 3.5 igen men de går neråt iaf.
Tog på mej jobbarbyxorna för att se om dom behövdes tvättas & såklart kolla om dom sitter bättre & de gör dom,inga handtag alls nästan som väller över...så nu har jag verkligen fått mersmak av detta. Förhoppningsvis faller jag inte tillbaka igen i de tidigare rutinerna.

Nu ska lilleman hämtas..
ses.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat.
Om du nu är härikring kan du ju titta in. Lovar att jag inte ska fresta med någon fika.
Hör av dig.
Kram
ninaaronsson@bloggagratis.se