Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 10 mars 2009

Inte lätt

Min stackars sambo har de inte lätt med mej. Har jag inte PMS besvär, så har jag mina konstiga impulser som jag inte kan kontrollera. Han går aldrig säker. Rätt som de är så skallar jag han helt utan förvarning eller slår han,men nu har den jäkeln börjat ge igen...de brukar kunna göra riktigt ont.
Idag brände jag han med pastavattnet,hällde ut spagettin i durkslaget & råkade tömma vattnet över Tommys hand...Vilket inte alls va med vilje. Jag lovar,fick dåligt samvete & är de mina impulser som talar så får jag inte dåligt samvete.
Stackars kille va??..Men han säger att han är en man...så då ska han väl inte gnälla. Bevisa de!!

Idag känner jag mej bättre till mods,fortfarande ingen matlust dock,men inte lika nedstämd.
En dag på stan med Jane & Leo gjorde susen. Men han kan fortfarande inte säga Tant Lisa... Måste träffa han mer =)
Köpte äntligen en hårfön,eftersom min brann.

Annars så har de inte hänt så mycket idag. Bör ta tag i pluggandet men låter de vara tills imorgon. Är på tok för trött för att nåt ska gå in i huvudet på mej nu.

Har förresten köpt en ny telefon. Fråga mej inte vad de är för sort men jag tror de va en Ericsson med massa bokstäver & siffror bakom. Den är ROSA iaf,de vet jag..Riktigt bra koll på läget.

Blir ett kort inlägg idag,sonen kallar....

Inga kommentarer: