Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 25 mars 2009

fullt upp

Just nu är mitt huvud sprängfyllt av funderingar.
Endel saker som inte ens är värt att fundera på & en del saker som jag verkligen bör ta tag i.
Men allt som man bör ta tag i är ju oftast jobbiga saker,så då skjuter man upp de lite till. Inte för att de blir bättre av de,snarare blir de tvärtom.
De mesta som upptar plats i mitt huvud är Skolan. Varför skulle jag börja med den?? vet ju inte ens om de finns nå jobb inom de eller ännu värre,vet inte ens om jag Vill jobba inom vården längre.
Jag vet 2 saker som jag skulle tänka mej att jobba med & de är båda 2 inom affärsverksamhet. Vill ha en inredningsbutik eller jobba i en skoaffär. 2 saker som jag tycker mycket om=)
Skulle kanske ha läst företagsekonomi istället.
Jaja,de är försent att ändra sej nu,men när jag är klar USKA så är de ju inget som säger att jag inte kan läsa företagsekonomi oxå. Fler utbildningar = mer jobbchanser.

Inatt ska jag jobba,härliga tider. Sen på söndag så ska jag vara på hemtjänsten...hur nu de ska gå,har ju inte varit där på över 1 år tror jag. Men de går väl säkert bra de med...

Ska snöra på mej springskorna & ta mej en runda. Igårkväll va jag oxå ut en sväng,joggade lite till & från. Känner mej inte så pigg i halsen så jag får väl ta de lilla lugna. Men mitt mål är ju att börja springa mina 5km istället för att gå. Sen när jag kommit igång & kan springa hela sträckan så ska jag utöka till en mil...de är mitt mål,springa 1 mil 3-4 ggr i veckan. Anser att de är rimliga mål. MEn då kan jag ju inte sitta här längre. Behöver nån som ger mej en rejäl spark i arslet så att jag kommer ut. Men nu hägrar ju klänningen som jag köpte,så den vill jag ju kunna ha & så länge jag sitter här så kommer jag aldrig att få på mej den,så nu ska jag ge mej ut.

ses

1 kommentar:

Ulrika sa...

Varför läser du inte Ftgekonomi på FLEX med komvux nu medans du går till uska då?? Då har du ju båda klara i princip samtidigt..

Kram