Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 3 mars 2009

lever

Ingen fara,vi lever & mår bra. Har bara idétorka på bloggandet nu.

Igår va jag & min gooa vän Mirre till Ö-vik en sväng. Sprang runt som yra höns för att hinna med allt som stog på hennes inköpslista. Hon drar i väg långt bort från mej nu, ända till Afrika nånstans..tror jag de va. Blir borta ända till Juni nångång =( saknar redan.
Vi blev lite sen när vi skulle därifrån så de blev lite rally på vägen hem. Men de va en jobbig körning,de snöade & drev. Tänkte att jag skulle tanka i Ö-vik men de glömdes bort så när vi va i Grätnäs så börjar lampan i sin vanliga ordning att lysa. Blir inte ens förvånad längre....
Hittade massa saker jag ville köpa,men har inte fått mina pengar än från CSN. Har blivit strul. Skolan har inte skickat in studieförsäkran så de finns inga pengar för mej att få så länge dom inte fixar in den. Så lycklig så,blir inte ens förvånad,allt drabbar mej känns de som. Hamnar alltid mellan stolarna så att säga så jag glömms bort.
Fick fråga min mamma om hon hade pengar så jag iaf kunde betala E.on,telia & bilen denna månad. Så nu är jag skylldig henne massa tusen oxå. Livet är ju så underbart ibland.

På Torsdag så drar min darling till fjälls,blir borta till lördag. Hoppas dom får de bra,en annan ska ju jobba så vi träffas ju iaf inte så mycket.
Jag & Erik har redan bestämt att vi ska ha en mysfredag bara han & jag med nåt gott & nån film. Han ska sova hos mormor till fredag eftersom jag jobbar i Graninge & sen ska vi bara vara vi 2 när vi kommer hem.

Inatt ska jag jobba oxå,men då är de här på vallänget jag ska vara. Vill ju passa på att jobba nu när man har lov,på måndag drar vi igång igen.

Har helt tappat motivationen till att gå ut & gå nu. Vart ju förskyld sen har jag inte kommit igång nåt mer. Blir så förbannad på mej själv. Visserligen har jag inte kommit in i mina tidigare matvanor iaf,de är ju jävligt tur de.
Men lite vardagsmotion får jag ju iaf i form av spring med Erik i snöhögarna & i djupsnön. Man kan inte tro att jag är inne på mitt 27:de år. Men kul är de. Man måste inte bete sej som vuxen jämt...

Näe nu ska jag torka Erik eftersom han står i duschen sen är de sängdax för han.


Helena,Jimmy & Jörgen,nu är de väl ändå dax att komma hit på ett besök va?? =)

Inga kommentarer: