Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 29 mars 2009

Moget värre

Igår så väckte Erik oss vid 05.20,jag va ju som vanligt på mitt strålande humör hela dagen...
Tänkte bara på Hämd...Längtar tills han blir tonåring,då ska jag hämnas varje morgon på honom,väcka han okristligt tidigt..
Imorse fick jag hämnas lite,men de är bara början...
Fick väcka Erik,fast han inte behövde kliva upp...Mmmoooaaahahahaha..Moget va??=)
Jag skulle ju iväg & jobba,så då fick jag väcka Erik (& sambon) vid kvart i 6,eftersom man ska ställa fram kl en timme så var ju kl kvart i 5...Ännu mera Mooohhahahahah...
Så nu ligger Erik utslagen i soffan,han knoppade ganska så tidigt verkar de som,runt kvart över 10 redan. Jag är ju såååå mogen..

Jobba,de gick jättebra,lite ringrostig bara...men fick en lätt rad så de gick ju bra ändå.
Nackdelen med att jobba ute på Hemtjänsten är ju att man inte har tillgång till Toa lika lätt,eller jo,men jag vägrar använda brukarnas Toaletter....& som de är nu så går man ju runt nödig hela tiden & skvätter som en hundvalp. Dricker ju mängder av vatten & de gör ju inte saken bättre.
Men de är bara att knyta ihop benen & jobba vidare tills man är klar med arbetet.
Dessutom har jag blivit förskyld igen,snorar & hostar hela tiden....inte mycket till sömn blir de för mej på nätterna nu för tiden...

Imorgon är de skola igen,men jag har inga böcker än,men får väl skaffa de så snart jag skrivit klart de här.
Är lite sugen att skaffa mej en grävare (en riktigt stor),lära mej gräva,måla den Rosa & konkurera ut alla andra grävmaskinister =)
Men då måste man väl gå nån grävarutbildning nånstans & dessutom skaffa grävaren,vilket lär bli en dyr historia..
De skulle vara ganska så häftigt iaf,starta ett grävföretag med Rosa grävare & bara anställa tjejer....
Måste nog ta mej en funderare på om de är Omvårdnad jag vill jobba med när jag blir stor eller om jag ska satsa på nåt annat...men jag vet ju inte vad jag vill bli.
Får väl kika vidare på utbildningar & sånt..vill ha ett lite "grabbigt" jobb. Köra lastbil kan jag oxå tänka mej,men med mitt lokalsinne är de nog inget som passar mej...hamnar väl i Matfors då eller nåt annat tokigt ställe.

Näe nu ska jag köpa skolböcker...
ses

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha du... det är så du gör.
Hämnden är ljuv som det heter, vet inte riktigt själv hur jag ska göra mot vår Erik.
Vad är det för metod du använder som tappar alla cm. Det finns inget kvar av dig nu. Lär mig också. Kram
ninaaronsson.bloggagratis.se