Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 20 mars 2009

Så less

Fick världens magont i förgårkväll. Sen bodde jag i stortsett hela gårdagen på Toan.
Så jobbigt. Hatar min mage,de är nåt som jag verkligen kan säga. Hata är ett starkt ord & de är just de jag känner för min mage.
Denna jävla magkatarr kommer få mitt psyke ända ner till skosulorna.
Igår levde jag på ett glas vatten & 3 skorpor. Fick inte i mej nåt mer,hade så ont.
Sen på kvällen fick jag sån huvudvärk eftersom jag antagligen hade vätskebrist.
Så igår va de ingen bra dag alls,känns lite bättre idag,men de är svårt att få i sej nåt. Magen är så tom att de krampar. Visst de är ju bara att äta,men de är inte så lätt kan jag lova.
Har ätit några mariekex & 2 hela korvbröd (utan korv) än så länge går de bra,men magen krampar lite ändå. Vill inte ha denna mage!!!

Åter till annat.
Igårmorse skickade jag Mail till den tjej som nästan tvingat oss (mej & jane) att bli säljkonsulenter för tupperware,att jag inte ville. Men hon hade redan skickat efter väskan så de va bara att börja sälja av den ändå. Hade inget annat val. Men jag vill ju inte,men nu är de som de är. Har inget annat val. Förhoppningsvis går de fort & är kul så då blir de ju lättare. Nu ska man bara hitta några som är intresserade av att ha en visning så de blir överstökat.
Men att stå inför folk & prata är inte de lättaste att göra tycker jag.
Men är de nån som vill ha en visning är de bara att höra av sej..=)


Igår så va Lilleman & Tommy till vårat andra hus för att skotta lite. Erik har aldrig ätit så fort utan gnäll. Han skulle ju få åka traktor,så då måste man ju äta mat innan. Dessutom så fick han pannkaka så då va ju lyckan gjord=)
När dom sent om sider kom hem så va han så trött så han somnade utan go´natt saga. Efter att han lagt sej så gick även jag till sängs. Har sovit hela natten utan att vakna till liv. Känner mej utvilad idag.

Tänkte ta mej en dusch nu så att man blir som människa igen.

Så nu allihopa som läser min blogg,för att vara lite snäll kan ni väl ha en visning nu då, plastbyttor kan man inte få för mycket av =) eller hur??

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Vid hemförsäljning så har du ALLTID 14 dagars ångerrätt :-) det kan du ju upplysa säljaren om!!

Lycka till!!

Jane sa...

har hon hört av sig något?