Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 6 april 2009

Demens

Idag på skolan hade vi Demensföreläsning....gud så intressant de va. Tiden bara flög. Nej,jag är inte ironisk,jag menar de verkligen. De va superintressant.
Kändes oerhört segt när man visste att man skulle sitta på skolan ända till 16,men tiden gick jättefort & dessutom fick vi sluta tidigare. Sånt tackar man inte Nej till =)
Fick veta vart vi skulle göra praktiken nu som vi ska ha v18-21. Lärkan ska jag vara på. Vet inte vart de är,men de ska nog ordna sej...är ju van att vara vilsen,de är ju inget nytt för mej.
Så så har min dag sett ut hela dagen. Lyssnat & skrivit.

Min pappa kom hem inatt iaf. Dom sövde ner han & startade om han & sen fick han komma hem. Skönt,nu kan man slappna av igen.
Har inte pratat så mycket med dom,mamma ringde imorse innan jag for på skolan & berättade att han va hemma & hjärtat gick som de skulle igen.
Nej,jag gillar inte när de händer sånna här saker,är nervös & oroligt lagd men när de händer nåt med min älskade familj så blir de än värre.
Skulle aldrig klara mej utan pappa & inte mamma heller. Vad ska jag göra utan dom??
Näe,nu håller ni er friska!!!
Älskar Er mor & far.

Erik har varit på dagis idag,de tyckte han va superkul.
Men på väg hem så skäller han på mej för att de guppar när jag kör bilen....men vad ska jag göra åt de då?? sa jag. Jamen,de va ju äplesinen som sa så mamma,fick jag till svars. Vad svarar man egentligen på de??

Nu är jag less på snön!!! Vill ha vårvarmt nu.
Jag vill även ta Mc kort...tänk att få prutta runt på en Hd eller gasa med en Kawasakii... de hade varit kärlek de.
Men med tanke på alla tusen som jag fick i restskatt så kommer jag Aldrig ha råd med att ta Mc kortet=( nån som vill Övningsköra med mej??;)

Näe nu måste jag nog ta tag i Läxläsningen...
ses

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att hör att Kalle mår bra igen. Du kan ju hälsa så mycket. Tyvärr kan jag inte ställa upp på nån övningskörning. Har inte kortet själv men skulle vilja ha. Kom och hälsa på vetja.
Kram Nina