Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 28 april 2009

Städar

Idag har jag sovit nästan hela Fm. Skulle lägga mej en liten stund efter frukost eftersom jag inte sovit bra alls i natt. Vaknade vid 9.30 av att de Åskade så in åt helvete...som många vet så är jag ju rädd för Åska,iofs så är jag rädd för de mesta..men Åska är ett av många rädslor som står högt upp på listan.
La mej i sängen igen,med en kudde över huvudet & försökte somna om..vilket inte va så svårt faktiskt. Sen vaknade jag vid 12-nångång. Har vissa dagar när jag bara sover..dom dagarna kan jag inte göra nåt åt,dom bara kommer helt plötsligt.
Nu håller jag på att städa sovrummet som verkligen behöver sej en omgång med både de ena & de andra. Gått igenom massa kläder oxå. Kasstat massa kläder som jag inte kunnat ha på länge & vissa kläder är förstora & dom vill jag inte spara på. Tänker aldrig bli så stor igen så jag måste ha dom igen. Så därför ligger dom nedtryckt i en soppåse som ska slängas....långt bort.
Har även gått igenom kläder som är Eriks,han växer så de knakar nu han oxå,fast mest på längden. Mammas lillfis är inte så liten längre =( de går så fort så de är läskigt.
Har fått massa kläder från en Pappa som jag jobbar med i Graninge,perfekt när man jobbar med folk som har barn som är lite äldre än Erik...=) Visserligen är de massa slit& slängkläder,men vadå?? Barn sliter ju kläder som fan så de gör inget. Erik har ju nära & kära som köper finkläder åt honom för jämnan ändå.

Imorgon börjar min praktik..jobbar 2 dagar sen på torsdag när jag slutar sätter jag nog mej i bilen & drar iväg på en liten Road tripp till kompisar runt Sverige. Sen jobbar jag ju hela Maj & sen börjar jag ju jobba semesterperioderna. Så då har jag ju ingen chans att åka iväg nåt.

Ska väl ta & hämta lilleman på dagis snart.
Ikväll blir de till att sköta markservicen eftersom gubbarna ska hålla på med veden igen.
Tänkte ta & baka nåt,en kaka eller muffins tror jag.'

Skriver kanske mer sen...

Inga kommentarer: