Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 21 april 2009

ZZzzzz

Nu ska jag dra mej tillbaka till den otroligt sköna säng som bara står & väntar på mej. Uret visar 17.54-bara barnet,men jag orkar inte vara upp nåt mer.
Har varit uppe sen 20.00 igårkväll.
Jobbade natt & sen skulle vi iväg på 2st Studiebesök. Kl 9 kom Annso & 9.30 for vi....Så Nej,de blev ingen sömn för mej idag.
Vid de sista studiebesöket fick vi sitta i en Otroligt skön hörnsoffa i skinn (alltså en helt vanlig hörnsoffa) vilket inte va så bra...mina ögon blev tyngre & tyngre,men jag somnade inte som tur va,men de va så nära. Gud så pinsamt om man somnat där...

Ja,så nu säger jag God Natt & på Återseende imorgon...
Har förhoppningsvis en ny frilla då,ska klippa mej,vet hur jag vill ha de,men de beror sej på om min frisör kan klippa mej som jag vill & om hon anser att jag skulle passa i det.

På Torsdag är de dax för Hjärtkontrollen på Erik...vilket känns bra.

Nu blir jag körd i säng av min sambo så de är väl bara att lyda...han blir så nöjd då han tror att de är han bestämmer i detta hus.

Inga kommentarer: