Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 20 april 2009

Håhåjaja

Min absolut största Kärlek...
Se & lär=)

Pappas pojke...Mammas bil





Ja,nu visar uret på 01.35....Jag är på jobbet & ser på nåt tråkigt program om flygplan som krachar. De är ju tur att man inte ska ut & flyga på ett tag...Hugga,blir flygrädd bara av att titta på detta.



Nu kanske ni undrar varför jag inte tittar på nåt annat,men av Grannfejden & Det okända att välja mellan så ser jag heller på Flygplanskracher än Grannar som bråkar om att Habbahabbasutsut låten spelas för hög & spöken som går igen i nån gammal fabrikslokal som inte används av nån.



Näe jag ska nog inte ut & flyga i första taget nu inte...






Denna dag har jag sovit (ovanligt va??) vaknade runt 13-tiden. Sen när jag kom ner så hade Tommy gjort Lunch,bestående av makaroner med fläskfilé...lite ovanlig kombination,men mätt blev vi iaf. Sen rullade dagen på utan några större bekymmer. Vi cyklade lite,gick balansgång på stockarna på gården & busade med Erik. Städade även Eriks rum,har kommit på att om man hotar med att dammsuga upp hans leksaker så är han väldigt snabb med att plocka ihop alla sina saker,så städningen gick som en dans. Väldigt snäll & pedagoisk mamma jag=)



Sen fixade vi middag som bestog av grilladkyckling med pitabröd(pojkarna åt bröd,inte jag) grönsaker & bönor till mej. Sen kom min Lillebror med sin Hanna på besök.



Drack kaffe & åt en bulle & bara surrade massa. Konstigt att man inte träffas oftare ändå,vi bor 2 mil ifrån varandra men vi ses väldigt sällan.



For en snabbis till stan för att handla nåt som man kan tugga på på natten,de blev en banan...mycket att tugga på.



När jag kom hem från stan så va de God nattsaga för Erik som gällde medans brorsan & Tommy tittade på youtub..nån jäkla skoteråkning som verkade vara väldigt intressant.



När brorsan & Hanna for så satte vi oss i soffan för att se på nåt Tv-program,men de är ju söndag så då finns de nästan ingenting att titta på. Hittade Irene Huss som vi slötittade på i några min innan jag gjorde mej klar för mitt nattliga uppdrag.



Den här gången va vi inte dubbelbokade iaf...



Så nu sitter jag här med Ulrika som jag jobbar med...Vilket känns bra,hon är iaf trevlig att jobba med,hon pratar & hon sover inte hela nätterna igenom.



Nu har de helt plötsligt blivit 24 på Tv.n,vilket är såååå mycket bättreän de tidigare programet som jag såg på.



Har väl inte nåt mer att komma med för tillfället.






Längtar tills på Fredag,då är de 30 plus som gäller,om de inte kommer nåt annat emellan.






Over and out från en ganska pigg Lisa.

1 kommentar:

Jane sa...

hejsan! hur står det till? det var ett tag sedan vi sågs, vi ska ju komma någon dag och uppvakta tommy men det är ju fullt upp nu förtiden då man har både arbeta och hus familj att sköta=)

han inte träffa dig i morse för ni var väl hos någon tant eller farbror, men men..
Man blir tydligen inte tillfrågad längre om man ill följa med på krogen=( men det beror väl på att man har sagt nej en gång förmycket=(
ha det bra ses vi på onsdag??