Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 17 april 2009

Så ont

Mensprat bara så ni vet...

Idag är ingen bra dag. Eller de började igårkväll...
Denna Jävla skitmens som man ska ha. Hela natten har jag legat i fosterställning & bara kvidit.
Va verkligen inte bättre idag,hur ont som hellst. Men de är ju bara att proppa sej full med värktabletter & försöka klara av dagen med skakiga ben. En vecka i månaden vill jag vara KILLE!!!
Ska prata med Mvc & fråga om de finns nåt man kan göra åt skiten. Gladast skulle jag vara om jag slapp de resten av mitt liv.
7 dagar i månaden funkar jag inte som människa eftersom jag har så ont. 14 dagar i månaden är jag rätt "Okej", 14 dagar i månaden är jag ett Monster eftersom min PMS inte är att leka med. Så börjar skiten om igen.
Vill ha bort den NU!!

Ska se om lilleman har vaknat nu.
Sen blir de lite pyssel inne med honom.

Huset är uthyrt nu,från 1/6 slipper jag betala dubbla elräkningar..

Inga kommentarer: