Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 23 april 2009

Vägardag

Ja,idag va de ju vägar dag igen,dagarna & veckorna bara flyger fram nu tycker jag. Helt otroligt.
Ner i vikt den här gången iaf....0.7 minus,får vara nöjd med det. Midjan va 0.5 minus den här gången.
Allt som allt sen jag började har jag tappat:
9.2 kg
14 cm runt midjan
11 cm runt baken
4 cm runt bysten,vilket jag tycker är konstigt. Förra gången jag gick ner i vikt så va de bysten som försvann först,men inte den här gången...konstigt.
Får ta nya tag med motionen igen,förskylningarna avlöser varandra hela tiden.

Idag har jag fullt upp hela dagen..klippning för Erik vid 9.15,klippning för Tommy 12,läkarbesök för Erik 13 & jag har ju läxa som måste göras.
Ska kassta mej genom duschen nu & göra oss klar för att fara iväg på klippning.

skriver kanske mer sen..

1 kommentar:

Sus sa...

Vad duktig du är med att gå ner i vikt!

/Sus