Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 7 april 2009

Hjärnsläpp

Fattar inte vad det är med mej. Är så jävla förvirrad & oskärpt nu så de finns inte.
Visserligen så är jag väl aldrig 100% fokuserad på nåt jag gör,men nu är de ju riktigt löjligt vad ofokuserad jag är.
Har suttit i några timmar med läxan & fått klar en enda uppgift. Huvudet är fyllt & ögonen vill inte som jag vill. Kommer på mej själv med att bara sitta & stirra ut i tomma intet.
Gör lite läxa & gör nåt annat en stund,men den stunden blir gärna lite för länge för att de ska vara bra. Denna stunden kan hålla i sej ända tills nästa dag.
De kan ju till och med den som inte pluggar fatta att de inte är så bra.
Känner mej så rastlös,de bara kryper i kroppen på mej. Vill göra nåt men jag vet inte vad.
Funderar på att ta mej en liten stöktur ner till min faster eller nån annan stans bara för att komma bort & andas lite annan luft.
Tänk om jag hade haft ett fast jobb nånstans & fast månadsinkomst,vad livet hade varit lite lättare då....tror jag iaf,visst man blir ju inte gladare av pengar,men man blir sannerligen inte mer ledsen av de heller. Kunna resa lite & se världen,ta Mc-kort,skaffa mej en Rosa grävare=)
Utan att plånboken gapar som en krater på månen. Finns de överhuvudtaget kratrar på Månen?? eller är de på Mars dom finns?? Solen vet jag att de inte finns på iaf...se så smart jag är ibland. Men kratrar,jaa,vart kan man hitta dom?? De finns väl även kratrar på marken väl?
Ja,se där nu har jag svävat ut lite igen..så ovanligt av mej.
Den sanna Skytten kommer fram i mej....den rastlösa typen som ständigt har resväskan packad. Synd bara att Han jag lever med inte är den reslystna typen.
För gör jag nåt så får jag ju dåligt samvete för att han sitter hemma med Erik & jag gör de jag tycker är kul.
Ja,de är verkligen inte lätt de här....what to do,what to do??

Nu ska jag stryka gardiner & hänga upp i sovrummet...sorry läxan,du får vänta.

Igårkväll körde Tommy ut mej i snöovädret vi hade. Tvingade mej att gå ut & gå. Efter mina 55 min ute på promenad såg jag ut som en blöt grävling när jag kom hem. Till och med underkläderna va dyngsur.Det är väl ändå lite sambomisshandel??. Men nu ska jag inte klaga,har ju sagt att han ska sparka ut mej på en promenad så då får jag väl skylla mej själv....Btw så va de super skönt när jag väl satt i soffan med torra kläder,en filt & en kopp te. Så jag får väl säga "tack" till gubben.
Erik kom till oss vid 2.22 inatt, iskall & inte passade Tommys kroppsvärme då inte(som den alltid annars gör)Nej då,den här natten va de min tur att hålla i mej för glatta livet för att inte fara ur sängen. Lite ovant faktiskt,de är ju alltid Tommy som ligger på 10cm av sängen & trängs med Erik & mej,men inte inatt som sagt.

Näe gardinerna va de ja...

1 kommentar:

Jane sa...

Det låter som du valt fel här i livet..i dina senaste inlägg har du låtit som det iallafall=(

Jasså du fick restskatt, det va ju inge vidare det..hur kan det komma sig igentligen? har för mig att du brukar få tillbaka varje år.
Jag la skålen på eriks hylla idag, från tupperware;) ha det