Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 26 april 2009

Tjejkväll

Ja,fredagskvällen blev en lyckad kväll om ni frågar mej.
Började kvällen med 2 whiskey hemma samtidigt som man gjorde sej iordning,sen kom brorsan & hämtade mej för att sedan hämta upp Jane & sen vidare till Theresé. Där satt vi i solen & drack lite vin innan vi gick till Katrine. Där fortsatte vi dricka lite till.
Skjutsen som skulle ta oss till Stan kom & vi packade in oss i bussen,sen bar de av.
Vi åt på Toledos,hur god mat som hellst. Jag åt nån slags Forell med spenat & nån vitvinssås & potatishalvor. Så gott så gott.
Till efterrätt så delade jag & katrine på en cheescake med passionsfrukt & sköljde ner de med en Margarita...Wounderbart.
Sen drog vi vidare till Valvet & där dansades det & så drack man lite till.
De blev en ganska så blöt natt...
Kom hem med 2 st skador. Tappade ner en cigg när jag tjuvrökte,vart hamnade den,? om inte i Bh.n väldigt smärtsamt...så nu har jag ett brännsår på ena bröstet. Andra skadan hade kunnat sluta lite mer våldsamt. Stampade in foten på ett trasigt vinglas rakt igenom sko,strumpa & precis mellan stortån & pektån. Blodvite uppstog men de kunde ha varit mycket värre om jag träffat nån millimeter åt nåt annat håll. Farliga saker de där.
Hamnade på nån "efterfest" med whiskeydrickning & surr.
Kom hem trött,slut & full vid 4 tiden.
Sen sov jag hela dagen...halv 3 masade jag mej upp för att duscha & åka till stan för att köpa frukost & sen vidare till Mamma för att hämta hem Erik.

När vi kom hem från mamma så ville Erik köra 4hjulingen så de fick han göra ett tag innan de va dax för kvällsfika & sängen.

Idag ska jag städa bilen min & fixa lite annat. Sen i em kommer de folk hit & vi ska grilla lite.

Nu ska jag ut i de fina vädret en stund..

2 kommentarer:

Annette sa...

Har nu kollat in din blogg och den är hur bra som helst.Du är bra på att skriva :O)
Tack för sensat och vi tar snart en repris tycker jag ....
Sköt om er!
//Annette

Jane sa...

vart hamnade ni? efterfesten menar jag=)