Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 12 september 2009

118800

Såklart så måste ju även jag prova på de här med att fråga vad som hellst till 118800. Så här löd svaret:
Vem är Lisa Maria Björklund??
Det är en av få människor i världen som kan kalla sej för Guddomlig.
Hon gillar Majs,örhängen samt att rulla sej i stjärnglans.
Man kan ju tänka sej rätt enkelt att hon slutar som kanske en av Världens
Fränaste människor.

Så nu vet ni de...vet inte riktigt om de stämmer men majs & örhängen gillar jag skarpt iaf.

Idag har vi varit till Ö-sund med en lastbil med släp. Men de va 2 st trötta individer som steg upp i morse vid 6.30,dessutom va jag bakis...eller kanske inte ens nykter faktiskt.
Fick mess från Gybo & Peter som tyckte att jag skulle komma på en Whisky igårkväll. Svamp som man är så tackade ju jag Ja. Gick dit & sen blev kl 02.30 innan vi bröt upp. Vi avverkade allt från barnen till shopping (Jo,dom är faktiskt Karlar). Kollade även på kort från huset innan Peter hade börjat renovera det(alltså huset vi bor i nu),Tyckte att de va väldigt intressant & jag fick ju dessa kort...men såklart glömde jag dom där...men de är ju inte så att han bor flera mil i från oss. Så jag får väl ta & gå dit igen för att hämta dessa kort.
Tommy va ju såklart vaken...ooppssss. Skulle ju bara vara borta en liten stund,men den lilla stunden blev 4-5 timmar. Sorry babe.
Men så i morse va de ju då som sagt bara att masa sej upp. Resan gick bra iaf,hemvägen somnade jag i sängen i lastbilen. Men de är rätt spännande att ligga på en liten smal brits & sova medans bilen kör. Man for runt som en vante & när de vart korsningar eller inbromsningar av nån annan anledning så fick man ta spjärn mot både passagerarsätet & förarsätet. Rätt intressant faktiskt. Blev ju inte nån riktigt sömn direkt,men skönt va de iaf.
När vi kom till stan & till Volvo så fick jag köra lite jag oxå, inne på "inhängnatområde" (så vi gjorde inget olagligt alls) så roligt & så mäktig man känner sej.
Ikväll har Tommy jour,så de blir inget annat än att leka soffpotatis en stund,sen pissa & gå & lägga sej.

Jaja,har inget av värde att skriva här...ses

Inga kommentarer: