Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 17 september 2009

Ibland blir de bara fel.

Sitter just för tillfället här & äter choklad. En av Anthon Bergs nya smaker. Men vilken blandning då...Mango & Pink Grapefruit. Alltså mörkchoklad med mango & grapefrukt.... vissa smaker funkar,men Inte den här. Varför äter jag den då,kan man fråga??Jo, är man choklad sugen så är man. Nöden har ingen lag lixom. Dessutom är de ju 72%ig choklad så en eller 2 rutor räcker för att stilla suget.
Som sagt,vissa smaker funkar utmärkt ihop..som fil & senap (funkar bäst när man är gravid visserligen),Kanel/oboý på fil eller fetaost & melon. Även de konstigaste ingredienserna kan bli super gott ihop.
Dock inte denna choklad med Mango & grapefrukt. Fast jag gillar choklad,Mango & Grapefrukt var för sej,men inte ihop. Konstigt vaaaa?

Idag har dagen gått lite fortare iaf. Har varit hos en jobbarkompis/exgranne & min bästa väns mamma. Surrat,fikat & funderat lite på att bli försäljare för ett preparat med massa antioxidanter & vitaminer i sej...Men först ska jag prova själv i 10 dagar innan jag bestämmer mej. Vill ju inte lura på kunderna nåt som bara är humbugg.

Näe,nu ska jag väcka lilleman som somnade i bilen på väg hem från dagis.
Han va på gympan igår,han va helt slutkörd när han kom hem från den. Så i natt har han sovit,men inte sover han länge på morgonen för de inte,Nej då, 6 imorse va han vaken...Inte mamma.

ses

Inga kommentarer: