Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 6 september 2009

Konstigt

Har upptäckt nåt konstigt. Jag har slitit med att gå ner i vikt från Januari...visserligen har jag ju gått ner,men så kom sommaren & jag började sakta men säkert att lägga på mej igen,men nu när jag inte tränat & inte ätit så vidare värst nyttigt,så har jag gått ner de kg som jag lagt på mej under sommaren....konstigt,men de känns bra=)

Är så trött idag så jag somnade på soffan vid 3-tiden & sov i 45 min...skönt. Men jag har bara sovit drygt 5 timmar på 2 dygn oxå. I fredags va jag ju sugen på att fara på Kullberg,men de blev aldrig av,så vid 23.30-tiden ringde de från GByn & fråga om jag kunde rycka ut med omedelbar verkan...visst,har ju inte sovit nåt,men de går nog bra. Jobbade hela den natten. Kom hem runt 8 på morgonen trött som ett svin & illamående.Då hade jag varit vaken i ett dygn.La mej runt 9 & vaknade 12.30
Så igårkväll vid 20.00 ringer dom från Lärkan & frågar om jag kan rycka ut & jobba natt. Börjar 21.30...När de börjar dra sej mot morgonkvisten där va jag så trött så jag visste knappt vad jag hette. Vilket inte är bra,de finns vissa personer som är fruktansvärt våldsam & man måste ha stenkoll på vart armar & ben är...de hade inte jag..hej fläskläpp.
Lånade vilorummet där efter att jag slutat & sov 1 ½ timme. Sen for jag hem.
Sen dess har jag varit vaken,men som sagt somnade jag 45 min i soffan.

Svärisarna & Tommys faster Ulla från Skövde va hit en sväng. Fixade kladdkakemuffins,som vart riktigt goda men mäktiga. Gör man dessa muffins ska man nog inte använda Amerikanska muffinsformar...de blev lite översvämning eftersom de egentligen skulle bli 16 muffins,men jag fick bara till 6 st. Lite för mycket smet i formarna,men de påverkar ju inte smaken.

Imorgon ska jag på Af & sen på kvällen ska jag ha MeandI party hemma hos mej...massa barnkläder,de är så fina så.
Hoppas de kommer fler än förra gången jag hade de för då va vi bara 2 st + försäljaren. Men de gick ju de oxå.

Nu ska jag försöka hitta nåt mot halsbränna & gå ut en sväng till grabbarna grus som är ute...
De har startat Audin som av någon oavgrundlig anledning står & skräpar på våran gård. Vi blev av med en,så dyker en annan upp...dom ynglar av sej dom jävlarna.

Inga kommentarer: