Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 3 september 2009

Möte

Idag har jag & ERik inte gjort många knop,han va så trött så han fick vara hemma från dagis idag. Själv känner jag mej som en ankskit,snoret droppar & kroppen är matt...halsontan har däremot gått över, me like.
Tommy kom hem runt 13-tiden med Migrän,han tog ett dyrörespiller & gick till sängs...129 kr för 2 piller mot migrän,trodde att förpackningen va öppnad & de saknades kartor när jag själv skulle äta en,men så va icke fallet,de va helt enkelt bara 2 st. Så därför kallas dessa pillar för dyrörespiller. När liket sent om sider kom upp igen så såg han ju ut som människa..nästan,lite blek om nosen,men inte grön/grå som han såg ut när han kom hem.

Sen for jag på möte i graninge. Alla vikarier va samlade för att göra en utvärdering om sommaren som varit på jobbet. För engångs skull öppnade jag käften & förde snacket....(ett vuxenpoäng till) Från början kändes de som om de bara va jag som hade nåt att "klaga på",men när jag väl hade blivit varm i kläderna så började även de andra att komma igång & komma ihåg saker som hänt under sommaren som gjort att vi inte trivits så bra som vi gjorde förra sommaren. Mycket givande va de faktiskt...Men de va inga hårda ord eller nåt sånt,utan synpunkter bra som dåliga.

Imorgon har jag en hel del saker att ta i tu med igen..de måste ringas & fixas. Skjuter upp allting som är jobbit/tråkigt..men nu måste de bli gjort.
Vill även fara & dansa imorgon,men jag har ingen att gå med....nån som vill??
Blir väl till att ta bussen skulle jag tro...om jag far vill säga.

Näe,nu blir de väl sängen så man är utvilad inför morrondagens alla prövningar.

Inga kommentarer: