Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 26 september 2009

Cykeldagar

Igår va Erik & jag hemma hos Linus & Emma hela Em. Dom cyklade runt på alla smågator runt omkring området där dom bor,tillslut hittade vi åt en Lekpark där dom for runt som små skållade ekorrar i rutchkanan. Kul hade dom & de är huvudsaken.
Hem & fixade middag till oss...sen for vi tillbaka till stan & köpte hem lite gott till kvällen. Så hämtade jag Martin när vi kom hem & så började karlarna öla hela kvällen lång.
Imorse vaknade vi runt 8tiden & sen blev de frulle.
Sen frågade Jane om jag ville med till stan & de ville jag ju såklart =) Lova va med Tommy & Erik. Vilket hade gått så bra så.
Efter att Lova åkt hem gjorde jag Cheescake & sen väntade vi på Linus,Elias & Emma som skulle komma en stund. När dom kom så gick vi ut på en promenad & barna cyklade... Gud så dom pinnar på bra. Full fart hela tiden. Lite småsvårt att lyssna dock...men så är väl barn i allmänhet. När vi kom hem så hade även farmor & farfar kommit,så då passade de ju bra med fika. Smaskigt med cheescake,länge sen man åt de. Barna dom hoppade studsmatta & gjorde halsband,de va inte lång fikastund dom hade inte. Myror i brallan =)
Nu har alla åkt hem & huset är åter tyst...
Tommy har jour tills imorgon nångång. Vill gärna göra nåt,men de är lite svårt när inte Tommy vet om han får jobb eller inte. Kan ju inte sätta mej i en Biosalong & sen kanske måste åka hem för att Tommy måste fara på jobb. Förövrigt känner jag mej bara rastlös så att sitta i en biosalong kanske inte är de bästa. Trivs ju bäst när de rör sej omkring mej hela tiden. Då känner jag mej lugn på nåt vis. Är ju som sagt inte som alla andra jag inte.
Har fortfarande lite småfunderingar om de här med catering eller nåt slags "bageriliknande" grejs. Men man vet ju inte vart man ska börja. Jaja,drömma kan man ju alltid.

Näe,nu är de middagslagning som ska göras. Lax med pestotäcke & ungsrostade grönsaker.. Har ingen aning om de är gott,men de får man ju se efter denna måltid...måste ju prova på allt.

Inga kommentarer: