Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 15 september 2009

Spökhus

Har sagt de förr & jag säger de igen: Detta hus spökar!!!!!
Igårkväll när Erik låg på mej & mös i soffan så låter det upp i från,ungefär som när man tappar nåt ganska stort & tungt. Tommy va på toan nere,så han kunde de ju inte vara.
Harig som man är så satt jag kvar i soffan & hoppades på att Erik skulle somna på mej,för då måste Tommy bära upp Erik till sängen (eftersom min rygg inte är den bästa just nu). Som tur va så somnade Erik på mej & Tommy bar upp honom. Men han hade varken hört eller sett nåt.
Tänker inte så mycket mer på ljudet,eftersom jag är ganska van att de knäpper & tassar överallt på övervåningen.

Nu till morgonen så fick jag svaret på vad som låtit. Har julgrejslådan uppe i utbyggnaden & under gardinerna ligger de röda ljuslyktor. De ljuslyktorna låg på golvet. Ena stod upp & den andra låg ner. Dessutom låg de en självlysande stjärna på översta gardinen (som jag inte sett tidigare iaf). Hej hjärtinfarkt.
Tidigare så har en korg inne i badrummet åkt i golvet lite titt som tätt. Jag vet att den inte kan ramla ner av sej själv,den står stadigt. Tandborstarna har åkt i golvet flera gånger oxå.
Va fan ska man göra?? jag är ju rädd!!

Nu ska jag fixa lunch....
ses

1 kommentar:

Sus sa...

Vad cooligt läskigt! Hmmm kontakta ett medium!

/Sus