Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 14 september 2009

Hej.

Min Stora Lilla KÄRLEK


Ja,på nåt underligt vis så sitter man här vid datorn dygnet runt nu känns de som.
Idag har jag varit till stan. Varit in på Arbetsförmedlingen för att bli påanmäld igen,men va redan påanmäld...på nåt konstigt sätt. Så nu måste jag ringa kommunal för att ordna upp de,har tydligen stått som arbetssökande fast jag pluggat,men har inte fått ersättning från A-kassan (vilket jag inte ska ha heller) & inga kassakort heller. Så nu ska man börja jävlas med att försöka få tag på dom för att ställa allt till rätta igen...Låter de rörigt?? De är de,fattar inte själv,men är inte ett dugg förvånad alls.

Va upp på Tommys jobb en snabbis oxå för att lämna börsen som han glömt hemma & för att verkligen se om han jobbar & sliter så mycket som han påstår eller om han bara sitter & dricker kaffe hela dagarna...han jobbade faktist,iaf när jag va där.

Sen for jag hem,hade ingen lust att springa på stan idag.

Dagisfotograferingen har oxå varit idag,hoppas de gick bra. Erik har börjat på 15 timmar nu på dagis,eftersom jag går hemma hela dagarna & slår dank.

Så imorgon är han hemma med mej hela dagen & Fredag oxå.


Igår hade vi besök hela dagen. Först av Tomas,farmor & farfar. Vi käkade lunch & sen när dom for så for även Tommy till sitt anda hem (jobbet) & då kom Per & Matilda & Mini. Så dom käkade tacos här med mej & Erik. Vi spelade Uno oxå,de är så roligt så.

Innan & mellan besöken så städade vi bron,så nu finns de inte mer än 2 par stolar,en bänk & 3 ljuslyktor. Inte som förut en hela massa skit som bara skräpade. Känns skönt att de är gjort. Vi tog även en liten promenad ner till älven,Erik cyklade & vi gick. Va så skönt väder.


Nu ska maten fixas. Älggryta & pären blir de idag.


ses

Inga kommentarer: