Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 21 september 2009

Segt

Ja,dagarna går så in åt helvete segt nu när man bara går hemma,särskilt när Erik är på dagis.
Idag sov jag till 11.30 (lämnade Erik vid 8.30,sen sov jag lunch) Kom på att jag hade 2paket att hämta ut i stan & så skulle jag köpa mjöl...kommit in i en bakar period.
For runt 12 till stan..12.45 svängde jag in på gården här hemma. Då hade jag hunnit hämta paket,handlat & kommit hem som sagt.
Overollen jag köpte till Erik va kanoners,han kommer verkligen synas i den. Visserligen är den lite stor,men han växer väl i den.
Hämtade även ut Me&I kläderna. Erik blev superglad över en tröja full med varmkorvar på =) Köpte även en som de va sniglar på,han tyckte den va jättefin ända tills han fick reda på att de va sniglar (han trodde de va kanelbullar??) på den. Då blev han rädd & tyckte att Tommy kunde få den istället. Knäppis.
Imorgon är han ledig så då får vi se vad vi hittar på för nåt. Han vill fara på djurparken med Lova,Emelie & Ida....men de går ju inte när de är stängt.

Nu ska jag nanna sängen. Ny dag & nya utmaningar imorgon.

Måste bara citera min älskade gopropp:
Mamma,du luktar som en Blomma...
Gulligt så säg....

Inga kommentarer: