Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 8 september 2009

Skitdag

Vaknade imorse med UVI..igen. Irriterande & ont gör de oxå. Men de är bara att bita ihop & dricka mycket & kissa.
Trött som en gnu väcker jag Erik & upptäcker att han har röda prickar på kroppen & ansiktet... Med lite rådslagning med mej själv så bestämmer jag att han får lov att vara hemma idag oxå,vilket va tur för när vi klev upp hade han feber igen. Han har inte mycket feber,men de kan ju bli mer under dagen & jag tror inte att man blir så poppis på dagis om man släpar dit honom med feber.
Vi käkar frukost i lugn & ro.
Jag går upp för att duscha & böjer mej fram inne i sovrummet för att kika i min resväska (som ständigt är packad) om mina Uvi-tabletter är där...KNAK i ländryggen. Hur i helvete ska jag kunna resa på mej nu?? va min enda tanke. Erik är ju inte mycket till hjälp heller. Lyckas famla tag i väggen & få upp mej i stående ställning igen.
Pust & stånk...säga Hej till Lisa 89.
Så nu har jag ont i Vänster ben & ovanför Vänster skinka. Hejja.
Skulle överhuvudtaget inte stigit upp nåt idag!!!!
Skitdag & den har nästan nyss tagit sin början,den är inte över än heller.

Kvällen igår va trevlig. De kom lite damer & dom handlade & fikade....de va ju som tur de för de va ju de som va meningen.
Nu ska jag ta rätt på disken som blev igår & sen får jag väl se vad dagen har mer för djävulskap åt mej.

Inga kommentarer: