Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 30 september 2009

Snus W Y X

Ja,nu sitter man här med Snus W under läppen. Har fått hem smakproverna på snuset jag skulle prova. På nåt vis inbillar jag mej att de är ett "Tjejsnus" de här.
Snus W smakar frukigt. De är de enda snuset jag hunnit med att smaka på än. Luktar även sött.
Snus Y luktar Enbuske med en skvätt Tvättmedel..lite som Göterborgs rapé typ...fast "Tjejigare".
Snus X luktar Bubbelgum med lite virablåtira(drickan) eller portello kanske är närmare. Sött luktar de iaf.
De är Vitportion men inte mini som tanten sa iaf. Huvudsaken de.
Ja,de ska bli intressant att se vilken som är godast,men om man ska gå efter lukten så är ingen god.
Vad är de egentligen för fel när man måste smaksätta snuset med fruktsmak,lakrits & mint.
Tycker att de ska smaka Snus av snuset inte hubbabubba eller V6. Men har hört nånstans att de är för att tjejer ska börja snusa. De tjejer jag känner som snusar dom snusar Riktigt snus,inte lakritsskolkrita snus.
De är iaf fina dosor,silverfärgade med "sopkorg".

Idag känns ryggen iaf lite bättre,men benet hänger iaf inte med. Börjar lura på om de är P-pillren som spökar... Dom kan ställa till med en hel del dom där små pillren. Ska ringa in till Vc imorgon. Men nu när man har varit sné i ryggen ett tag så har jag träningsvärk i resten av ryggen nu, men jag ska inte klaga,jag kan ju röra på mej & så har jag ju 3 dosor Gratis snus.

Ikväll är de Barngympa oxå,Erik längtar så mycket. Så nu ska jag hacka grönsaker till grönsaksröran som vi ska ha till Pitabröden....riktig "vallängs lunch" på sommaren =)
Lyssnar just nu på Magnus & Brasse med ett leende på läpparna,dom är rätt roliga dessa karlar.

Näe,middag va de....ses

Inga kommentarer: