Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 9 september 2010

Bubbla

Ja,mina kära läsare (om jag har några vill säga??) Jag kanske ska bli med Bubbla. Har hittat en skönhet som jag mer än gärna tar i min ägo & ska sköta nästan lika bra som jag sköter Erik.
De är min Drömbil som står där & kostar endast 8000 kr..Problemet är att jag inte kan snyta ut 8000 kr ur ena näshålet. När jag väl ha de så är bilen borta för alltid & jag måste hitta en ny Bubbla. På håll ser den fin ut iaf. VILL HA,VILL HA....

Har redan bestämt vad jag ska göra med den. De har jag gjort sen jag va hyffsat liten & visste vad en Bubbla va för en bil...alltså va jag väl 25-26 år,Näe jag nog 12-13 när jag berättade för min vän hur min bil skulle se ut.Ljus MetallicBlå med Solrosor på. En stor Solros på huven & flera små på dörrarna. Mer Hippie än RockaBilly,men skitsamma jag kan köra runt på Crousingar ändå med den. Såklart ska de vara Lila/cremé färgad inredning,Lila tärningar i backspegeln,lila rattmuff & döskalle-låsknoppar (ni vet dom man trycker ner för att låsa dörren).
Har planerat allt in i minsta detalj,till & med att jag på sommaren ställer av Forden.
Kanske ska sälja iväg Forden,förhoppningsvis så får jag mer än 8000 för den...så kan jag köra Bubbla året om. Men enligt Tommy så finns de ingen värme i den,men de måste man väl kunna fixa...Bara att Pimpa den lite med filtar,isskrapor & så har jag ju rattmuffen som håller händerna varma.
Börjar redan planera,fast jag inte har pengar till bilen,vet att jag inte kommer kunna köpa den & jag vet att jag kommer bli grymt besviken när jag får reda på att den är såld.

Men de är inte många som kommit på samma idé som jag iaf,med Solrosor & rattmuff,tärningar & döskalle-låsknoppar.

Nu ska lilleman i säng & jag ska fundera på om jag ska jobba eller inte...Visar sej 20.30 om dom ringer från G-byn eller inte.

ses

Inga kommentarer: