Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 6 september 2010

Sliten

Men jisses va sliten jag är idag. Helt slut & väldigt trött.
Funderar helt seriöst på om de inte va nån som la ner nåt i ölen i fredags faktiskt. Med tanke på hur lite jag egentligen drack,så är de konstigt att jag fortfarande känner mej konstig i huvudet & va så fruktansvärt dålig i lördags. Minnesluckor brukar jag ju få när jag dricker,men den här gången va de ju extremt. Fick höra massa saker i Lördags som hade hänt,men inte har någon aning att jag gjort. De är ju alltid spännande att höra hur man ramlat ner i nån slänt, pratat med folk utan att veta vad man sagt & Gnusse-dansat...kanske därför jag har ont i hela kroppen nu.
Emma va ju ännu dåligare på Lördagen. Men hon drack ju mer av ölen än jag. Eftersom vi va så orutinerade & ställde ifrån oss den lite här & var medans vi dansade...smarta Brudar.

Lördagen skulle ju bli lugn & tidigt i säng. Vid 22 fick jag nå sms & rätt som de va så sitter jag i en Ford Galaxie & kör. Skulle ju inte köra så länge,utan mest "titte lite",men jag kom hem runt 04.30 på Söndagmorron. En upprörd sambo hade jag då(gud så konstigt) & sen sov jag oroligt som fan. Vaknade titt som tätt av mardrömmar & hjärtklappning.
Erik vaknade ju på sitt bästa humör..not. Tidigt som bara den,runt 7 nångång & jag lovar att jag va super trött. Men eftersom jag få skylla mej själv i detta fall så klev jag oxå upp när resten av familjen klev upp. Satt som en Zombie vid frukostbordet,soffan & i bilen. Erik skulle ju på kalas hos Filip på Söndagen...de började han tjata om redan vid 8-tiden. Så när klockan va 12 & vi lämnat honom så hade jag ju skavsår i öronen efter hans tjat. Åkte hem till Martin för att dricka lite kaffe & surra bort några timmar innan lilleman skulle hem.
När vi hämtat honom från kalaset va de bara att åka hem,kissa & byta bil. Sen va de Bio & Popcorn som gällde.
Filmen Toy Story 3 va väl inte gjorde för en 4-åring kanske. Till å med jag blev rädd ibland.
Eller så är jag & Erik skvätten av oss. Läskiga leksaker & jag förstår varför Erik är rädd för dockor!!! Efter filmen blev de Pizza & sen hem med en super duper trött & sur son.
Filmen får 3 Badbollar av 5 möjliga. De 2 första är bättre än den tredje.

Imorse ringde väckaren 5.20 & då skulle hela familjen upp...vare sej man ville eller ej.
Tommy skulle ju på Op & han kan ju inte ta bilen själv. Få se när han är klar & vaken igen om han få komma hem idag eller imorron. Sist blev han kvar en natt,fast de är en DagOp.
Men bli man dålig så blir man. Så nu under 4 veckor ha jag ju sällskap av honom på dagarna när Erik är på dagis. Gud så vi ska nöta på varandra då.
Blev lite stressigt ändå eftersom Erik ville på dagis innan vi skjutsat Tommy,men med 2-3 min försening kom han till sjukhuset iaf. Tommy va väldigt blek,satt å höll sej i sidohandtaget där uppe vid dörren samtidigt som han bromsade & gasade med fötterna. Förstår inte varför han ska va åkrädd...bra onödigt.

Nu ska jag luta omkull mej en stund.

ses

Inga kommentarer: