Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 15 september 2010

Clowner

Guuud igår skrek jag för första gången på hur länge som hellst framför Tv.n. Såg på The Mentalist & då gatt de ju såklart dyka upp massa Clowner. Dessutom va en av Clownerna mördaren. Chhheeeeesses så rädd jag blev när hon dök upp,hoppade 20 M upp i luften & skrek.
Sen satt jag mest gömd under filten.
Har ju Fobier för dessa sorgliga varelser. Till å med GB-glass Clownen är jobbig.
Kom ihåg en gång när jag va på IKEA med mamma, pappa & brorsan. Då sprang de runt 2 st jävla Clowner & delade ut glass till barna. Jag klev inte ur bilen förrän pappa varit dit & sagt till dom att dom måste gå därifrån en stund eftersom jag satt livrädd i bilen. Huga säger jag bara.

Annars idag har de inte hänt så mycket. Varit till K-fors på Dollar (Tomas=)) en sväng & sen in i Nyland för att handla. Tänkte först handla mat i K-fors oxå,men eftersom halva stan är avstängd & resten består av skit så åkte vi till Nyland istället.
Donad & grejade hemma lite innan jag begav mej till Stan för att käka med Emma.
Gick på Kajasas de va gooood mat där. Blev Grillspett med potatisklyftor,Tzatziki & bea-sås. Blev väldigt mätt i magen iaf. Men några trevliga timmar slogs ihjäl iaf. Blev inte borta så länge,ska försöka bli lite mer skötsam.

Imorron blir jag borta hela långa dagen. Sjukhusbesök på Fm & sen Zumba med Nina på Em.
Måste komma ihåg att packa träningsväskan imorron oxå.

Nu ha jag inget mer att komma med för tillfället,återkommer med mer onödigt vetande nån annan dag.

ses

Inga kommentarer: