Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 22 september 2010

Jobb

Nu har jag jobbat 2 dagar,helt slut är jag nu. Inte är jag van att jobba dagtid inte.
Väckaren ringer 05.15 & jag är mer död än levande. Men de ha varit roliga dagar & Lördag ska jag jobba igen.
Väldigt ovant,får fråga om precis allt. För när man jobbar natt sover dom flesta & endel har jag inte ens träffat i vaket tillstånd. Men de ordnar sej ska ni se.
Skönt att träffa kollegerna på dagen oxå,man träffas typ 10 min när man lämnar nattrapporten sen åker man hem & sussar.

A-kassekorten har jag oxå fått idag. För gissa vad?!? Dom hade glömt att skicka dessa kort till mej. Ringde i Fredags & frågade efter dom. Oj,ja jag ser att du inte fått dom,så ska de ju inte vara. Nähä är de sant. Så nu är dom ifylld & redo att läggas på lådan. Så får man hoppas att pengarna rullar in som dom ska igen sen.

Min börs är borta,vart vet jag inte riktigt. Ha ringt till Han jag köpte Öl & Whisky av,men där va den inte,svängde in på Ica men där va den inte heller. Så nu är jag lite lur på om jag lagt den på Biltaket av någon outgrundlig anledning. Har jag gjort de förut nämligen.
Jaja,jag hoppas den kommer till rätta snart,för jag åker på ångerna nu i bilen,snusen börjar ta slut & jag måste ha mitt Körkort.

Näe,nu ska vi göra morotsstuvning,steka korv & koka pären. Eriks val av middag.
Sen bli de morotskaka till efterrätt.

ses

Inga kommentarer: