Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 14 september 2010

Lunchdejt

Idag hade jag lunchdejt med Nina. Trevligt värre. Käkade Tacobuffén & sen gick vi på hennes jobb för att ta en kopp kaffe. Blev ingen shopping på stan iaf. Men inte gjorde de nåt,trevligt sällskap & god lunch funkar de oxå.
Men magen mår ju inget vidare efter denna lunch iaf...Men man börjar vänja sej kan jag lova.
Ingen har nappat på att köpa min mage heller..förstår inte varför?!?

Regnet öser ner & inte mår jag bättre av de. Tänkte gå ut på en promenad en sväng när jag kom från stan,men då hämtade jag lilleman & Tommy va inte hemma. Så då passade jag & Erik på att mysa ner oss i soffan med en filt & dåligt barnprogram. Jag slumrade till en liten stund tills Tommy kom hem. Blir ju så trött när magen krånglar. Gjorde en Frysrensning oxå. Så till middag blev de makaronepudding med spagetti,makaroner,korv,köttbullar & kassler. De gick ju ner & man blev mätt i magen,men sen vet i fan om de va så gott...Bättre plats i frysen blev de iaf.

På Torsdag ska jag göra nåt som jag ogillar. Äggstockarna krånglar igen & eftersom jag haft problem tidigare så ska jag in igen. Lika bra att kolla upp de fast de tar emot.

Min MiniPlattång är min bästa vän just nu. Gillar den skarpt,har inte provat Mini Volymmastern än,men har ju råkat ut för dom förut,så jag tror de blir tokans bra. Ska bara komma underfund med hur jag ska hålla fingrarna för att inte bränna mej. Har en förmåga att göra de när jag ska platta eller krusa. Fingrarna mina är korta,men när jag nyttjar sånna där hårgrejor då är dom långa & i vägen hela tiden.

Näe nu är de snart dax för lilleman att gå till sängs & så en Bamsesaga på de. Då somnar han nog gott.

ses

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste barafå säga att jag stört gillar din blogg. Du skriver ju så himmla bra.

Tänker på den muterade spindeln som är stor som en tomat.
Haha