Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 4 september 2010

Seg

Idag är jag seg som bara den. Tog mej til Kullberg ändå & därav denna seghet.
Har ju en förmåga att inbilla mej själv om att jag alltid ska ta de lugnt,men de blir ju aldrig de. Går ut med full gas & sen ökar man ännu mer. Helt knäckt idag,men de är de värt.
Hur kul som hellst igår. Jag & Emma bodde på dansgolvet mer eller mindre hela kvällen. Hade bunkrat upp med 2 snusdosor,de brukar gå väldigt mycket snus under en kväll,men jag kom hem med nästan 2 helt orörda dosor...hade aldrig tid att lägga in nån & dessutom va jag inte ens sugen på nån snus heller. Va väl för att man hade andra saker i tankarna,mest vart jag skulle ställa fötterna för att inte trampa eller bli trampad på.
Men hur mycket folk som hellst & Lasses va jävligt bra. Kvällen va helt klart värd den långa vägen dit & bakfyllan som blev idag. Gör gärna om de fler gånger.

Lilleman fick sina vanliga febertoppar igår oxå,han har klarat sej hela sommarn,men igårmorse slog de till. 38.7 i feber & så spydde han en gång. Dessutom va han hos mormor när de hände,mammas lilla hjärta. Men inte va han lessen för de,mormor tog väl hand om han tills jag kom dit & då sov han. Mamma hade lurat i honom en ½ alvedon. Han tar inte emot medicin så därför fick hon lura honom lite. Men han for till farmor i gårkväll för att sova ändå.
De hade gått bra de oxå. Men jag frågade flera gånger om han inte ville sova hemma istället,men icke de.
Idag va han på kalas hos Ida,så de är en trött & lite grinig son som sitter i soffan med mej & väntar på Kycklingklubbor med ris.
Imorron är de Kalas hos Filip. En riktig kalashelg för lilleman med andra ord. Sockerkicken kommer väl lagom till kvällen.
Sen efter kalaset så ska vi på Bio bara vi 3. Toy story 3 ska vi sen.

Nu ska jag mysa med lilleman & vänta på att maten ska bli klar.

ses

Inga kommentarer: